niedziela, 23 września 2012

Sałatka jarzynowa - inaczej

Zastanawiając się co zabrać jutro do pracy na obiad weszłam do kuchni i pomyślałam o sałatce. W lodówce były dwa jajka, w półce dwie marchewki i jeden ziemniak oraz 5 strączków fasolki szparagowej, a w koszyczku na blacie kuchennym, stały jabłka. Znalazłam jeszcze kilka składników i jutro będę miała co jeść :) Uwielbiam takie pomysły, kiedy z niczego mogę zrobić coś dobrego.

Składniki:
2 marchewki (nie za duże)
1 ziemniak
2 jajka
5 strączków fasolki szparagowej
2 łyżki groszku konserwowego
1/4 jabłka
1/4 cebuli
1 łyżka majonezu
koper
sól, pieprz

Ziemniak, marchewka i fasolka muszą się ugotować - dla oszczędności czasu wrzuciłam do jednego garnka. Jajka ugotowałam na twardo. Obrane jabłko, cebulkę, ugotowane warzywa i jajka pokroiłam w drobną kostkę. Dodałam majonez, groszek i przykprawy. Wszystko ładnie wymieszałam i gotowe. Co prawda nie smaukuje jak tradycyjna sałatka mojej mamy, gdzie można znaleźć dodatkowo: selera, pora, ogórki kiszone, itp. Ale moja wersja jest mega szybka i na obiad do pracy w zupełności wystarczająca. Pozdrawiam i życzę smaczengo